minikmucizemm__ Merhabalar değerli anneler 20+4 haftalık hamileyim karnım aşırı sert normal mi yoksa korkmam gerekir mi ?
demirrleydi_ minikmucizemm__ benimde öyle doktoruma sordum fazla yorulunca ya da aç kalınca bebek kendini sıkıyormuş fazla ayakta kalıncada oluyo
Mrvmrv78 minikmucizemm__ şekerini ölçtün mü hiç şekeri olup suyu fazla planlar da da karın sert oluyor genelde