caglaoztrk 2.ay yapıldığında hiçbir yan etki yapmamışlardı bu ayda onların 2.dozu oluyor sanırım. Bunlar yan etki yapar mı ki sizin bebişlerinizin nasıl geçti?
Ayden6 caglaoztrk evet aynı aşılar. Verem yok sadece. Ayda ateş olmamıştı 4. Ayda da olmadı. Sadece 4. Ayda bir tık daha huzursuz olmuş gibi geldi bana. Belkide büyüdüğünden sıkıntısını daha çok dile getirebildi. 2. Gün akşam rahatlamıştı