Aygl 17 +3 haftalik gebeyim ve ilk gebeligim tecrubesizim açıkçası bi kac gündür uzandığım zaman göbek deligimin 4-5 parmak aşağısında ufak ufak hareketlenmeler hissediyorum ama bazı postlari okuyunca ilk gebelikte 20 haftadan önce hissetmek mümkün olmadığı söyleniyo tecrübesi olanlar fikir verebilir mi ?
Simbad Aygl benimde ilk gebeligim ama 17.haftada hissetmeye basladim suan 19.haftaya girdim tam anlamiyla hissetmeye basladim. Boyle pıt pıt atiyor ufak ufak
Beyzatlss Aygl ilk gebeliğim kiz olucak 16. Haftada hissettim özellikle aciktigimda hiç durmuyo oynuyo sürekli karnıma baktığımda da görebiliyorum belki zayıf olduğumdan olabilr kilom 54
Tuubaaa Aygl ya kişiden kişiye değişiyor ben ilk olarak hafif bir şekilde 19. Haftada hissettim 20. Haftada net hissettim
Aygl Beyzatlss bende 50 kiloyum o zaman bebis hareketleri olabilir aciktigimda daha cok hissediyorum çünkü 😀
Merveprms Zayıfsan hissedebilirsin Canım 17. Hafta çok erken değil ilk gebelikler bu civarlarda hissedilebilirmiş