Mihrasina_ eyos77 2 günde bir 2.5 katına çıkmalı diye biliyorum 4 gün bile geçse 10-11 olmalıydı bence yok belki geç döllenmedir takip edin
Larisabebegim Bu dalgalanmalar kadın hormonlarıyla alakalı malesef hamile değilsiniz.. neden adetinizin gecikmesini beklemiyorsunuz? Bu kan testi sürekli vermek inanın sağlıklı değil takıntı hali.