gozde91 Kızlar 17.hafta içindeyim hemen hemen 3 haftadır falan ara ara vajinamda batışmalar oluyor. Geçen hafta doktora gittim sormayı unuttum. Normal bi durum mu acaba idrar tahlilide vermiştim temiz çıkmıştı
Ceku256 gozde91 bende de oluyor ama 28. Haftada başladı doktor normal dedi ondan önce hiç yoktu canım senin haftan biraz erken ben de bilemedim üste çıksın bakalım bilen birisi vardır belki.
Mrvmrv78 gozde91 bende çok yaşadım hatta 23. Haftadayım hala ara ara oluyor doktora sordum bişey demedi genelde normal çıkıyordu alttan muayene flan ettiğinde
gozde91 Ceku256 evet bende bebek büyüdükçe olur diye düşünmüştüm ama neden oluyor anlamadım birde doktora sormayı resmen unuttum 🤷♀️
gozde91 Mrvmrv78 öyle mi. Sizin de erken olmuş o zaman insanın aklına herşey geliyor batışma oldukça burada rahim ağzı yetmezliği de çok okudum aklıma o gelmeye başlamıştı
Mrvmrv78 gozde91 bende ondan şüphelendim kaç defa vajinal rahim ağzını ölçtürdüm normaldi hep isterseniz sizde bir kez ölçtürün içiniz rahat etsin
gozde91 Mrvmrv78 detaylıya gideceğim 3 hafta sonra o zamanı mı beklesem. Belki de rahim büyüdüğü içindir bilemedim
Meliiss_ gozde91 18+ haftalık benim ilk gebeliğim henüz tecrubesizim biraz henüz hareketlerini de hissetmiyorum henüz 😊
Meliiss_ gozde91 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 😊 kontrol günleri de gelmek bilmiyor görünce içimiz rahatlıyor 😃
gozde91 Meliiss_ evet daha geçen hafta gittim şimdiden gün sayıyorum. Birde galiba burada okudukça herşeye pinpiriklenir oldum sağlıkla alalım inşallah 🙏
Meliiss_ gozde91 ayy evet bende bı de benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandı öyle de olunca bende pimpirikliyim bı de riskli gebelik olarak ilerliyoruz o da etkiliyor