zeliss96 Merhaba arkadaşlar ben Ocak ayında bir dış gebelik geçirdim bir doz Metotrax iğnesi vuruldum doktorun 6 ay sonra tekrar düşünebilirsin dedi , sizce 6 ay yeterli bir süreç mi aranızda yaşayan var mı sizler ne kadar sürede hamile kaldınız ☺️😊
Yakamoz20 zeliss96 merhaba canım bende aynı iğneyi vurunmuştum 6 ay sonra gebelik düşünmeye başlamıştım doktorlar 3-6 ay diyor ama riskli iğne olduğundan 6 ay bekledim
tahamommy zeliss96 doktorunuz rahim filmi istemedi mi? Bende iğne oldum 6 ay sonra rahim filmi çekil sonra düşünebilirsin demişti rahim filminden 1 ay sonrada hamile kaldım
zeliss96 tahamommy kan tahlili istedi adetimin 2. Günü vajinal muayene oldum sorun yok dedi 6 ayın bitince düşünebilirsin
tahamommy zeliss96 biz rahim filmini hangi tüpte oluştuğunu görmek için çekilmiştik, doktorun gerek görmediyse iyi ama eğer bi tıkanıklık vs varsa malesef tekrarlama olasığı yüksek
zeliss96 tahamommy emin olmak için tekrar gitmek istiyorum çoğunlukta isteniyormuş çünkü . Bilgiler için teşekkür ederim ☺️