Merhaba ben 2 aydan sonra boyamaya başlamıştım süte geçmediğini söylemişlerdi. Hatta doktorum gebeliğin 7. Ayından sonra psikolojik olarak daha iyi hissedeceksen boyatabilirsin demişti. Açıcı kullanmadan tabii. İlla ki kimyasal sonuçta hiç yapılmasa daha iyi ama ben yapmıştım.