Yerleri neyle siliyorsunuz kızlar benim denemediğim mop çeşiti kalmadı elde sıkmalısı kendinden dönmelisi vs en son o turuncu olan kendini sıkan ı aldım ama yerleri silince parlıyor iyi güzel ama sonra yapış yapış oluyor hani yürürken o his geliyor deliriyorum nemden olabilir mi çünkü genelde yazın yasıyorum bu sorunu (alanya) kışın olmuyo kaynar suyla siliyorum aynı soguk suyla aynı arap sabunu ile sildim sirke ile sildim ama yok napmam lazım