Drkkk Merhaba hanımlar b12 yerlerde dedi doktor iğne mi istersin dil altı mı dedi ben dil altı olsun dedim ama hangisi daha iyi dil altı kullanan arkadaslar etkisini gördü mü iğne mi istemeliydim acaba
Sila41_ Drkkk yok valla hiç iğneye gerek yok bende aynıyım sprey kullanıyorum dil altı çok etkili öneririm oceanınkini
Gul1402 Drkkk benimki de çok düşük çıktı. Doktorum bir ilaç yazdı ama içimde b6 oldugu icin onerilmiyormus..Bende dilalti püf şeklinde olan ocean ın b12 si var onu sipariş verdim internettwn eczanede bulamayinca
btl194 Drkkk benim de düşmüş ya iki ay içinde 100 rakam düşmüş 11 haftalık hamileyim doktor ilaç veremeyiz dedi