Aleynanaz Kızlar vajinal doğum yapan var mı aranızda vajina doğumdan sonra eski halini alıyor mu şekli bozuluyor mu çok merak ediyorum vajinal doğum yapmak istiyorum bundan korkuyorum
deletedmom43191 Aleynanaz 3 kere normal dogum yaptim ilk dogum kesi dikişli oldu diğerlerinde kesi dikiş olmadi normal görüntüsünde suan en son 4 buçuk ay önce dogum yaptim bir sikinti yasamadim goruntusude normal
prenses34_ Aleynanaz iki normal doğum yaptım devlette ilki kesi dikişli oldu ama ikinci kolay oldu az dikiş ı’m vardı görüntü olarak anormallik olmuyor fakat bebek oradan çıktığı için eski darlık kalmıyor malesef genişliyor ister istemez şuan 3 ye hamileyim bunuda normal düşünüyorum.
anneolmakneguzel_ Aleynanaz aynı şekline geliyot canım, yurtık vardı ne dikiş hisettim ne ağrı hisettim 😅 hissedersen ağrı kesici alırsın. Şekil olarak dıştan aynısı oluyor 🤭
aslhnkrts9 Aleynanaz - 1 vajinal doğumum var kesili dikişli normal görüntüsünde doğum yapalı 16 ay oldu hiç bi sıkıntı yaşamadım doğum yapmadan önce nasılsa şuan da öyle diyebilirim bende genişlik vs olmadı hiç
Aleynanaz aslhnkrts9 ya ne güzel maşallah kişiden kişiye değişiyor demekki umarım benimde genişlik olmaz
kimebaktin4 Aleynanaz eskisi gibi oluyor dikiş atınca da ama çok rahatsız olursan küçük bir operasyonla halledersin bir süre tuvaletini tutamıyorsun maalesef
kimebaktin4 Aleynanaz sizinde 🌸bu arada kız kardeşim sezeryan oldu keşke normal olsaydım derdi her doğumun zorluğu var