Ay26ay_ Muallim3 edemiyoruz yazdığınız ne kadar saçma bi yorum bilginiz yoksa buraya neden bu yorumu yapiyosunuz
cylnkaya49 Benimde reglıme 5 gün vardı yaptım negatif çıktı ama çok göğüs ağrım var ve sürekli idarara çıkıyorum
Muallim3 Ay26ay_ Hepimiz aynı süreçlerden geçiyoruz. Yanlış sonuç çıkacağı için yazdım. Siz bilirsiniz.
cylnkaya49 Ben bişey sormak istiyorum benim regılım 23 haziranda bitti 5 temmuzda da yumurtlamam vardı ve iki gündür test yapıyorum negatif çıkıyo sizce varsa kaç gün sonra yapmalıyım
cylnkaya49 Arkadaşa ben kendimi hamile zannediyordum ama hep regılımden önce çok sinirli olurum ve o şekilde oldum yine reglıme 3 gün var artık inancım kalmadı