kyn52 Paşabahçe devlet hastanesi sezeryan yapmıyor diye biliyorum ben ilk doğumlarda normal olmasını istiyorlar son ana kadar bide belinizde platin varmış geçmiş olsun belden uyusturuyorlar bide genelde yapmıyorlar isteğe bağlı ama doktorunuzla konuşup en iyi kararı vermenizi sağlar