Merhaba 20 haziranda düşük yaşadım doktorum korun veya korunma demedi geri çekilmeyle ve kondomla koruduk fakat adet olmadım çok az pembe bir lekelenme geldi öncekinde yerleşme kanaması da olduğu gibi mide bulantı ve karın içerisinde baskı hissediyorum yeniden hamile kalmış olabilir miyim öyle bişey varsa bebek sağlıklı olur mu kafam çok karışık