ilaydakaya-21 şeker yüklemesi yapmis miydiniz bana da gebelik şekeri
Teşhisi konuldu 75 gram tekrar yapıldı orda bisey çıkmadı ama
Diyete devam ediyorum şimdilik açlık 88 100 arası tokluk 140 in altında çoğunlukla Bazen değişken oluyor ben dün içeceği içtikten sonra kendi aletinle ölçtüm 230 çıktı gelen sonuçta 171 geldi sonraki saatte 117 geldi