vildann222 Kizlaaaaar bikac gun önce doğum yaptım sormak istedikleriniz varsa hastaneyle ilgili falan cevaplayabilirim 🥰🥰
Mekiyaa vildann222 ben de oraya kontrole gitmeye başladım deli gibi arastiyorim allah analı babalı büyütsün öncelikle lütfen dogumla ebelerle ilgili bilgi verebilir misiniz nasıl sevindim bu mesaja
burcu_tokgz vildann222 ayyy darısı başımıza maşallah 🧿 ya ben çok merak ediyorum dün nst de sancım çıkınca acilde tekrar kontrol ettiler hastanede yer olmadığı için herkesi şehir hastanesine gönderdiler 🤭 henüz doğum yapmadım olurda başıma gelirse bileyim şehir hastanesini
vildann222 Mekiyaa cok teşekkür ederim darisi size insallah benimki sezeryan oldu bebegim dort hafta geriden geliyodu ve makatti dr. 11 ine gun vermisti ama ben 12 si gece 3 te ameliyata alindim o gun acayip bi yogunluk varmis bi turlu sira gelmedi bu kotuyfu sadece odalar var tek kisilik hepsi banyosu pilates topu ebeler falan iyidi ben bi sıkıntı yasamadim siram gelince beni ameliyata aldilar
vildann222 Busecelikose benimki riskli gebelikti bahar hanima gidiyodum memnundum ameliyatima baska birileri girdi ama once sizi dogumhane bolumune aliyolar orda odalar var muayne falan oluyorsunuz benimki sezeryandi sirami bekledim baya bi surdu acil olanlari aldiklarinicin siram gelincede aldilar odalarda bi kadin refakatci oluyo banyo tuvalet pilates topu falan var normal yapacaksaniz o kaldığınız odada yapiyosunuz
rvydaaa vildann222 hangi doktor ve memnun kaldınız mı? Bende doktor araştırıyorum şehir hastanesi ile ilgili kötü yorum duyunca çiğli ye gitmek zorunda kaldım
vildann222 rvydaaa yani ozeller gibi degil tabi gebeligim riskli olmadn once normal kadin dogum bolumune gidiyodum orda randevu aldığınız doktorlar olmuyo hic yerinde hep asistanlara denk geldim ben ama asistanlarda iyidi yani
Serivebebegi vildann222 merak ettiğim tek konu sonda’yı uyuşturduktan önce mi taktılar sonra mı taktılar
Sevgidendi merhabalar , gözünüz aydın :) ben de bu hastanede doğum planlıyorum, kaç gün kaldınız hastanede , hastane temiz miydi , ebeler hemşireler tavırları nasıldı
vildann222 Sevgidendi hastane gayet temiz o tek kisilik odalar var ben uc gun kaldim sanirim ebeler falanda iyidi ben gerci sezeryan oldum bana sadece nst falan baglamaya geldiler oyle gordum ebeleri de iyi gorunuyolardi herkes kaldigi odada dogum yapiyodu zaten