Kizlar her gun az adet agrim gibi oluyor ama sonra geciyor, yalanci sancilar yani. Birde karnin altinda yurudukce agirlik hiss ediyorum. Akinti fln da artmadi, basqa bir belirti yok. Bebegin gelisimi de 10 gun fln ileride. Doguma cok mu kaldi yani?🤦🏻♀️Gercekten cok sıkıldım. Belirtisiz bile aniden dogumunuz basladi mi?