gebelk bende de bu rahatsızlık vardı her şeyi denedim fakat olmadı sonra karın ağrısıyla hastaneye gittim bebeğimin kalp atışını duydum şu an 12 haftalık, doktoruma bu durumu anlattığımda bana çok fazla düşündüğüm için bedenin kendini baskı altında hisseder bu nedenle çocuk oluşmaz dedi, bilmediğim için evde zumba yapıyordum birde leslie diye bir kadından bu kanalları açmış hedefim çocuk değildi vazgeçmiştim bari kendime bakayım demiştim ama harekette çok işe yarıyormuş balım doktorun dediğine göre farkında olmadan tedavimi kendim yapmışım benim bebeğim olduysa senin yüzde yüz olur benim bu hastalığa ek tiroid ve kolestrol sorunum da vardı. Sadece hayatı yavaşlat kendine yönel baskılarını düşüncelerini sil, söylemesi kolay gibi fakat 4 sene her şeyi deneyen biri olarak her zaman yanında olmak isterim ❤️