Duru4535 hızlı pıhtılaşma war demek oluyo normali 11-12sn diye biliyorum trombosit falan bakılmadımı canm bizim doktor bisürü tahlil almıştı hatta listeyi verdi sağlıklı ocagına gidip yaptırın demişti ozmn sağlıkocagı yapmıştı o testi senin kan sulandırıcı iğneni bu tahlile göre dozunu ayarlıcaklar zaten oksapar 4000herkes kullanıo 12.haftaya kadar senin muhtemelen dozunu yüksek verecek korkulacak bi durum değil ama iyiki bakılmış gebelikte pıhtılaşma düşükle sonuclanıo cnkü bak stres yapma şerrin hayrını düşün hersey güzel olsun diye gerekirse ertelensin ama sonucu mucizelerle olsun inşallah