36 haftanın içerisindeyim tansiyonum bir kere 13 çıktığı için tüm testleri yaptılar genel bir sorun yok dediler. Protein 0-150 aralığında 400 çıkmış. Yine de riskli gebelik perinatolojiye gidip tansiyon takibi yap dedi normalde de yapıyordum ve yüksek çıkmıyor. Şimdi randevu en yakın 39 haftaya çıkıyor o haftada gitmemin bı anlamı var mı önemli bir durum mu değil mi anlayamadım. Tavsiyeniz var mı