7 haftalık hamileyim 6 haftalık hastaneye gittik kalp atışını duyamadik dün gece kanamam oldu peçete ye gelecek kadar sabaha kadar bir şey yoktu kanama falan sancım hafif hafif vardı şimdi de nokta kadar kahve rengi leke var her kontrol ettiğinde küçük küçük noktalar kadar kendi doktorum şehir dışında ikcedeyim baska özel de yok devlet acile gidecem mecburen doktorum tekrardan kanama olmadığı sürece korkma dedi dinlen dedi ilaç ismi verdi bunu kullan dedi var mı yaşayan gideyim mi acile ilk defa böyle bir şey yaşıyorum