Gkcgkc Gören var mı ??? Benim reglin bittiği gün hatta lekelenme olduğu gün yumurtlama akıntım oldu iki gün boyunca döngü sürem de az 23 falan.
mm_m954 Gkcgkc benim Regl sabah 5 temuz biti akşam akıntım başladı bu ayi sanırım oyile oldu ama akıntım 12 temmuz kadar devam etti
Lilo128 Sat 23 haziran yumurtlama 3 temmuz benim mesela 10 günlük süreç var sadece. Reglden sonra Olabildiğini okumuştum. Zaten ovülasyon testlerinde de regl den hemen sonra başlayın yapmaya yazıyor