Bjkkk Kızlar bir 10 gün istirahat raporu alıcam rapor bitiminde hemen yıllık iznimden almak istiyorum iş başı yapmaktan direk yıllık iznimden alabilirmiyim ?
senoriiitaa Bjkkk ben 21 Temmuz senelik iznine çıkıyorum ilk izin istedim evrakları imzaladım sonrasında bu hafta da doktor rapor verdi pazar raporum bitiyor pazartesi senelik iznim başlıyor