Sen06 her hamile kadında değişiyor o ya.Bende 6cı haftamdan beri lekelenme ve kanamam oluyor hep kanamamda aşırı derece oluyor şu an 18 haftayım geçmedide daha.En son doktoruma sorduğumda doktorum dedi her kadında farklı öylesi varki 1,2 aya geçiyor iyileşiyor öyleside var doğana kadar devam ediyor.Dikkat edeceksiniz işte becerdiğiniz kadar dinlenin fazla haraket,ağır iş yapmayın,ilaçlarınızı düzenli kullanın inşAllah geçer