Elznn Kızlarrrr 7 aydır deniyoruz hala gebelik oluşmadı doktor bi sorunun yok olur dedi. Neden olmuyor acaba
babygirl02 Elznn bende ve eşimde hiç bir sorunumuz yoktu 2 buçuk sene sonra hamile kaldım demekki zamanı var stres yapma akışına bırak
Dry94_ Elznn kesinlikle stresten uzak dur oldu mu olmadı mı diye düşünme 2-3 güne bi düzenli ilişkiye gir ve o an bebek olayını düşünme keyfine bak hiç ummadığın anda olur.❤️ Gebeliği kovalama kaç kaçan kovalanırmış 😂
aksakallardan zamana bırakın. ben kurban bayramı ayında hamile kalmisim mesela kendimi başka konulara verdim bu konu üzerinde kafa yormamaya çalışın, iki günde bir ilişkiye girin ve kendinizi meşgul tutun. 1 seneye kadar normal olmamasi
Neriman-76 Öncelikle ne kadar çok kafanıza takp stres yaparsanız o kadar çok etkilemirsiniz ve olmaz. Stres çok etkiliyor. Yumurtlama tarihlerinizi dikkat edin o günlerde özellikle birlikte olunca olma ihtimalinizi artırmış olursunuz. Yumurtlama gününüzü adet döngunuze gore hesaplayabilirsiniz. Bı de bilmiyorum kullanıyor musunuz ama folik asit kullanın
Neriman-76 Her gün ilişkiye girmek yerine iki yada üç günde bir girin. Çünkü her gün olunca spermin kalitesi de azalmış olur
Larisabebegim Olmamasının en büyük nedeni sorgulamak ve stres. 7 ay az bir süre en azından bir sene geçsin ki o zaman neden olmadığını sorgulayın