Merhaba 4 sene önce ilk gebelikte 2 doz vurulmuştum. Doktorum tek doz Tdap yaptır dedi. Sağlık ocağındaki hemşire bi türlü anlamadı heralde anlattım geldi tek doz tetenoz yaptı şimdi 2. Ye tdap yapılacak. Amaç neydi anlamadım bu şekilde 2 doz yaptıran var mı