Kızlar doğum yapalı 1 ay oldu ama hâlâ afedersiniz vajinamın iç kısmında girişinde gülle gibi şişlik var. Biraz araştırdım rahim sarkması olabilirmiş ama şişlik dışında diğer belirtileri yok. Kimisi de normal olduğunu bi kaş ay sonra geçtiğini söylemiş. Başına böyle bir şey gelen var mı me kadar zaman sonra geçti