Leontiine en başından beri gebeliğimi içime zehir etmeyecem dedim zaten 1 ay önceki kontrolüm de doktorum çok iyi 1200 demişti şuan 31+3 olduk yarın kontrolüm kimseye de bugüne kadar bebeğimin kilosu hakkında bilgi vermedim ayına göre gelişiyor dedim hep ama sinir bozucu konuşmalar dönünce içime sıkıntı çöktü