tupbebekannesi522 Sizce varmı. Çatlatma iğnesi yok. Dondurulmuş 5. Gün embriyosu. Yarın kan vereceğim inşallah benimledir 🤲🏻 
Yusufunannesi_ tupbebekannesi522 Rabbim gönlüne göre versin inşallah🫠 inşallah bebişin vardır. Test markası artımed erken gebelik gibi duruyor (ne yazık ki bu test yalancı pozitif verebiliyor🥺) en sağlıklısı kan vermek olacaktır
Dilekylmaz tupbebekannesi522 inşallah tutunmuştur canım Rabbim bu sefer yüzünü güldürsün inşallah dualarım seninle güzel haberlerini bekliyorum inşallah 🤲🏻🌸
Birazyenilik tupbebekannesi522 yaaa çok sevindim inşallah doğrudur bebeğin seninledir. 🥹🥹 ben cesaret edemiyorum evde test yapmaya perşembe günü test günüm o günü bekleyeceğim sanırım darısı başıma allahııımmm
Kukoss Ben burdayim anne demis var tabi kiz bende boyle aninda beliren cizgiyle 7. Gununde ogrenmistim git acile kan ver cikacak zaten :)) insallah test guvenilir demi predictor en dogrusu
tupbebekannesi522 Kukoss testim days doctor. İlk transferimde 6. Günde yapmıştım bundan 1 tık daha koyu çıkmıştı emin olamamıştım. Çok sağolun. Yakın bir acil yok malesef. Araba da sarsar diye sağlık ocağına gideceğim yarım inşallah benimledir 🤲🏻🥹
tupbebekannesi522 Yusufunannesi_ testim erken olan days doctor inşallah benimledir bu 3. Transferim yarın kan vereceğim 🤲🏻🥲
Kukoss tupbebekannesi522 yakinindaki eczaneleri ara eve getirenler var yada biri gelirken predictor alsin
Myworlddd tupbebekannesi522 benim birinci günün dün transfer oldum sağ sol kasığıma ara ara ağrı giriyor acaba ilaçlardan mı bu kadar erken belirti vermez diye düşünüyorum
Dilekylmaz tupbebekannesi522 30 lu haftalara girdik çok şükür zamanında gelirse 2 ayımız kaldı tekrar test yaptın mı
tupbebekannesi522 Myworlddd evet onu ilaçlar yapıyor. Aslında çok belirtilere takılmayın benim bundan önceki transferde bütün belirtileri yaşadım ama negatifti
tupbebekannesi522 Birazyenilik sizdemi 7 de transfer oldunuz kalitesi neydi. Benimde testim perşembe ama yarın kan vereceğim. Bana 4aa transfer edildi
tupbebekannesi522 Myworlddd amin amin inşallah kalbinizi ferah tutun bol bol dua edin. Allah emeklerimizi görüyor en güzeliyle versin inşallah 💕
Birazyenilik tupbebekannesi522 benimde 7 Temmuz ve 4aa inşallah güzel haberler alırsınız yarın da haber verin mutlaka
tupbebekannesi522 Birazyenilik Dilekylmaz Henryy5534 Sonucum 30 dan 13 e düşmüş malesef kimyasal oldu 😔😥