anka01 Günündeyim test günümdü 1.79 çıktı normalde negatif aslında biliyorum geç döllebme olabilir diyorlar böyle bir şey yaşayan var mıdır
sevda_seyfullah Merhabalar ben tüp bebek ile hamile kaldım 3. Gün embriyosunda beta kaç olunca kese gözüküyor bir bilginiz var mı