Tamammyeterr dilarakocc ben gebeliğimi bu markayla öğrendim 5 tane denedim hepsi pozitif hatta betam o zaman 21 flndi
defneninaannesiiiii Benim 1 i çatlama 11 inde prodoctorda silik çizgi görüp kan verdim 0.6 çıktı bu sabah adet olmadım diye yaptım Prodoctor yine bu şekilde çıktı ben yine kan mı verim normal kaset testleri yapim sizceeeee ?
october defneninaannesiiiii prodoctor 5 dk içinde bu şekildeyken negatifti kan. 🫠 geçen sene de böyle çıkarmıştı kan 5,31’di ona güvenerek kan verdim yine ama malesef
defneninaannesiiiii aksakallardan bariz bir çizgi var aslında ama bu şekilde çıkınca negatif mi çıkar diyorsunuz 😐