Merhaba
Doktorum 10. haftada süphelendi. Bu çocukta olumsuz durumlar görüyorum dedi. Gelişimi 2 hafta geriden geliyordu. Fetal dna istedi, yaptırdık temiz cıktı. Detaylida beyin sivisi yükdek cikti. Agir hasarli dediler.
Gebeligimi devam ettiriyorum. Şuan 26+1’deyim. Bebeğim 4 hafta geriden geliyor. Kilosu geçen hafta 460 gr boyu 28 cm idi. Yavas da olsa gelisimi devam ediyor.
Sıvı bir taraf 9 mm diğer taraf 26 mm.
Başka anomalilikler de var. Kolları kısa. Böbreklerden biri ya yok ya az calisiyor. Amniyon sivim az olunca iyi göremiyorlar. Gözler opak ve katarakt. Kalpte ufak tefek sikintilar var.
Vs vs.
Bnm gibi teshis alip da allahin izniyle saglikli bebegi olan var mi veya bu sekilde dogup hangi tedavileri oldunuz? Bebisiniz yasiyor mu? Okuyan herkesten dua beklerim. Rabbim hepimizin yavrusuna sifa versin 🥹🥲