36+2 yim aylardır kullanıyorum insülin suan son zamanlar diye 2.iğneye başlattılar moral bozacak bişey yok sayılı gün kullanacaksınız sonuçta . İnsülin kullandığımız için bebek ilerde gidiyor yani haftasına göre büyük oluyor 38 de sezeryan dedi bana mecburen .4 kiloyu aşmaması gerekiyormuş suan 3.600 benimki 😊Sağlıklı olsunlarda inanin ki hersey yaparız .Tansıyonunuza da dikkat edin