Canim kizlar oncelikle bu yolda rabbim kepinize yardım etsin kolaylık ve sağlıkla kucaginiza alin insallah bebislerinizi , dun sabah kontrole gittim 3 cm aciklik var dedi kontrolden sonra parca parca nisan geldi ve sancim basladi , simdi 10 dakika 12 dakika arasi sancim geliyo ama nisan dedigim sey baya yogun ve kanli tekrar geldi sizce gideyimmi biraz daha bekleyeyim mi hastane yakin baya 3 dakika surmez arabayla