Ay gece gece resmen içimi söktü bu yapay zeka, rahmetlı oğlumun gerıye kalan tek şeyi resımlerı oldu. Çok şükür 7 aylık bı kızım daha var, 2 kardesı hıc yan yana goremedım yapay zeka dan bırlestırmesını ıstedım. O kadar gercekcı oldu kı ıcıme ok gibi saklandı, sankı oğlum yanı basımdaymış gibi oldu. Bı anne için en zor şey ıkı çoçuğu olupta hıc bır zaman yan yana göremeyecek olmakmış, allahım kızıma evlatlarımıza uzun ömür versın. zor çok zor…