kubrayurek merhaba ilk dogumumu preklamsi ile suni sancı ile yaptım. İkicniye hamileiyim 27. Haftaya kadar iyiydi ama birkaç gündür tansiyonum 13 çıkıyor açıkçası tedirginim. Doktorlar tansiyon ilacı vermedi coraspirin kullanıyorum sadece haftaya kontrolüm var doktora tekrar sorucam