Meryemm0 Bence daha iyi bir eve çıkana kadar olanlarla idare edin. Çünkü bende geçen seneye kadar 3 yıl boyunca müstakil evde oturdum yazları güzeldi ama kışın akıyordu tavandan duvarlar vs hep küflenmişti ki sadece duvar olsa. Gardrobum, içindeki yastık yorganım bir sürü eşyam çöp oldu. 1 yıl önce normal apartmana geldik yavaş yavaş almaya başladık ilk evlendigimde herşeyim ikinci eldi 🥲 Zamanla yaptık bende çok heves ederdim. Bence sade olsun güzel bir boyayla boyayın kışı takip edin küflenme vs sorunu olmazsa öyle alın derim. Yaşamış birisi olarak verebileceğim tavsiye budur ❤️❤️❤️