Arkadaşlar bende küçüklüğümde skolyoz teşhisi konulmuştu yani omurga eğriliği. en son muayene ortaokul da oldu düşünün. şimdi doğumuma 1 ay kaldı ama korktuğum bir şey var sezeryan olacağım fakat iğneyi nasıl yapacaklar belimden sonuçta eğriliğin derecesini durumunu bilmiyorum fıtık var mı onu da bilmiyorum açıkçası bir şey olur bana diye korkuyorum böyle durumla sezeryan olan var mı süreç nasıl olacak