_smlisa_ Kesinlikle en çok lazım olan (çok batıyor ilk aylar) zıbın oluyor. Yani en az bi 5,6 zıbın olsun elinizin altında.(sıfır kollu zıbınlardan öneririm,kısa kollu olanlar katlanıyor falan bana kullanışsız geldi)
4,5 takım yenidoğan seti (alt,üst,şapkalı,eldivenli)
Ayriyeten 3,4 adet tek alt.
Bunlar baya kurtarıcı oluyor ilk 1 buçuk,2 ay için falan. Sonrasında zaten gelişimine göre devam edersiniz alışverişinize 💓 Sağlıcakla gelsin