Kendini hiçbir duyguya zorlamana gerek yok zamanla geçecektir hormonlar bunu yapıyor maalesef. İlk 4 ayda her iş çıkışı hüngür şakır ağlardım sokaklarda ağlaya ağlaya gezerdim. Her şey bana dokunurdu sinirli ve ağlamaklıydım. Eşim beni aramasın diye telefonumu kapatırdım rahat ağlamak için. İş çıkışıma gelirdi, arabasını uzaktan görür kaçardım arka sokaktan dolaşırdım. Meraktan çıldırırdı sonra da merak ediyor diye de sinirlenirdim. Halbuki hiçbir problemimiz yoktu. Şimdi düşününce komik geliyor. 😂