turuncubegonvil 2 yaş çocuğum için işe geri dönecek olmam sebebiyle kreş arıyorum. Bilen ve önerisi olanlar yazarsa çok sevinirim 🫶 bir de kreş işlerinden hiç anlamam çok merak ediyorum şuan çocuklarımızı uzaktan kamera ile görebiliyor muyuz kreşlerde? Sanki bi ara kaldırıldı gibi bir şey okumuştum.
hllsz Sancaktepe Ödül Anaokulunu önerebilirim. Havuzlu bahçeli bir okul. Oğlumu vermiştim 1 sene kadar gitmişti ama ben işten ayrılınca almıştım. Kamera sistemini bilmiyorum ama gün içerisinde istediğiniz kadar bilgi alabiliyorsunuz anaokullarında dönüş yapmamazlık yapmıyorlar
hllsz Aa bir de yine Sancaktepe de mavi boncuk anaokulu var bu okulda ilk verdiğim kreştir 18 aylıkken vermiştim çok çok memnundum oradan da 2-3 katlı bir okul ama çocuklar için tıpkı ev rahatlığındaydı. Oğlum bezliydi hiç pişik olup gelmedi. Ayakta sallamayla uyurdu elif öğretmeninden başkasında uyumazdı. Çok iyilerdi
turuncubegonvil hllsz işte bu çok önemli çünkü hala tuvalet alışkanlığımız yok maalesef, çok tepkili o yüzden bezliyorum ve en çok endişelendiğim konu da bez değiştirme sıklığı, ama işe de dönmem gerekiyor artık. Bu okulla mutlaka görüşeceğim 👍