Emiinex Merhaba arkadaşlar 36+1deyim ve birkaç gündür karnımın üst orta kısmında ağrı var. Yatınca fazlalaşıyor ve nerdeyse nefes aldırmıyor neden olabilir hastaneye gitmeli miyim ?
Emiinex ezoocum felaket canım acıyor 🥺yeni olmaya başladı korktum bir yandan da bişey mi oluyor diye ama hareketleri de gayet iyi olunca anlam veremedim