Kızlar aslında ben doğum yapali 12 gün oldu ama hamileliğimde başlayan bişey böyle göbek deliğinin etrafı şu anda yumurta kadar top gibi şişlik var ve acıyor hamileyken de açıyordu ama karnım şiş olduğu için tam emin olamıyordum şimdi dogurdugum için çok belli oluyor içi de sertçe bişey başına gelen veya duyduğunuz oldu mu lütfen yardımcı olun doktora da gideceğim ama hangi bölüme gideceğimi de bilmiyorum açıkçası