@AdenLina99 iyi cnm çok şükür 14+5olduk ve kızımız olacakmış bir oğlum var 4 yaşında ve şimdi de kızımız olucak sağlıkla va hayırlı bir şekilde rabbim kucağımiza almayı nasip etsin ve hala halsizlik ve hemen yorulma şeyi halen devam ediyor biliyoruz kız geçici onun için gene de hamd olsun diyoruz Allaha