_smlisa_ Canım kokoreç çekti bir çeyrek ekmeğin yarısını yedim kızlarrr yiyen var mı ya bir şey olur mu eşim iyi pişirttirmiş 25+6. Haftadayım
lizge_2 _smlisa_ Hiç sevmem midem bulanır yemekten bir sorun olmaz diye düşünüyorum az pişmiş zararlı
yildizz13 _smlisa_ ben 2 kere yedim yarım ekmek olarak doktor abartma yeter dedi. Sırdan, mumbar, kokoreç, ciğer dd yedim. İlk hamilelikte dd yedim ama abartmadim azar azar
ABusraaaa _smlisa_ ben yiyorum canım çektiği zaman. hamilelikten öncede zaten her hafta yada her ay tüketen bı insan değilim canım çektiği zaman yerdim. Hamilelikte de öyle ☺️ yani bence çok abartmadigin sürece bı sorun olacağını sanmıyorum.
_smlisa_ Ayyy kızlar bu saatte yedim yaaaaaa valla sanırım üç lokmaya tekabül etti ha fazlası değil ama ona eminim :)
_smlisa_ yildizz13 insan korkuyor ama çok istedim ya valla çeyreği bitiremedim yine korkudan da ne bileyim allahım hepimizin yavrusunu korusun saklasın
yildizz13 _smlisa_ Amin inşallah canım benim. Doktor midye tarzı ve pişmemiş Çiğ olan şeyler hiç yeme yeterli dedi
demirrleydi_ _smlisa_ çok pişmişse hiç bir şey olmaz bende geçen hafta kibe mumbar yedim bir tabak olsada yine yesem
_smlisa_ Çok teşekkür ediyorum hepinize ayrı ayrı çok dert ettim belki o zaman neden yedin diyeceksiniz ama gerçekten çok canım istedi çoğu şeyden kısıtlıyorum kendimi elimde olduğunda sağlıklı besleniyorum ama insanız sonuçta
Ecrin_47 _smlisa_ bnim de canım çekmeye başladı ya dün rüyamda yediğimi gördüm yemek zararlı mı bilmoydum bn oğlumda hamileyken iki üç kez yemiştim
aanonim _smlisa_ şuan 36 haftalığım ama canım istedikçe yedim çeyrek olacak şekilde bi sorun da yaşamadım tabi beşi geçmemiştir yemem erken haftalarımda da yemiştim kendini bişey olacak diye şartlama abartmadan yiyebilirsin bence