Kızlar bulaşık yıkarken ağrı girdi karnıma oturiyim geçer dedim oturduğum gibi sırtıma bıçak saplanır gibi oldu uzandım alt karnımda ve kalbimde ağrı başladı 1 1.5 saat geçmedi açtım yemek yedim karın ağrım biraz geçti ama kalp ağrım devam etti azaldı sadece hala arada devam ediyor