Kızlar 9. Haftamda yoğun kanamayla acile gittim. 4 gün hastanede kaldım. Rapor verdim. Protestan kullandım kanamam azaldı. Ama 9. Haftadan 17. Haftaya kadar ara ara koyu bazen kırmızı kanamalarım oluyor. Böyle bir durum yaşayıp sağlıkla doğuran var mı ? Endişeliyim. Rahimde hematom alanım olduğu için sürekli kanamam oluyor