Anneyimmmben ilk doğumumda doktor normal löşi akıntısı kokar demişti ama öyle bir kokuydu ki etrafımdakiler bile o kokuyu alıyordu.sık sık çamaşır değiştşrip duş almama rağmen.enfeksiyon varmış ihmal etmeyin mutlaka doktorunuz enfeksiyon olmadgından emin olsun..ben aylarca uğrastım yine aynı doktor antibiyotik verip bebeği sütten kesmemi söyledi ki daha 40ı çıkmamıştı bebeğimin..başka bir doktor doğru tedaviyle sütü kesmeden hallermişti..