_biranneadayi Bebeği çok küçük olup tekrar hamile kalanlar var mı? 50 günlük olduk biz ama korkumdan bebek olursa diye hiç yanaşmıyorum. 🫢 Korunma yöntemlerine de güvenmiyorum. Şunu yaptım işe yaradı dediğiniz tavsiylere de açığım bu arada👍
Yazmelegi_ _biranneadayi 22 ay boyunca Geri çekilme+prezervatif+ yumurtlama döneminde ilişki yok bu sekilde korunduk sonra bebek istedigimiz için bıraktık
Asortikhanim _biranneadayi bende ikinciye hamileyim birazda geç hamile kaldım bunda ama işte aksi iş ya 40ımdan sonrası için korkmuyor değilim 3. Ne mental kalır nede bir şey 😕 spiral taktıramam zaten sıkıntılı bir rahmim var prezervatif geri çekilme istiyorum eşimde ne biliyim o olduğu halde geri çekilir mi güvenmiyorum da ay uzak durucaz ya
bcnr8 _biranneadayi o kadar haklısınız ki. Bebeğim 4 ay 11 günlük. Süt koruduğundan henüz regl olmadım. Ama geri çekilme yaparken içeri kaçmış olma şüphemiz oluştu ella içtim. Şimdi kasıklarım ağrıyor ya yumurtladıysam ya hamile kalmışsam diye korkuyorum. Çünkü sütüm 2 haftadır bitmek üzere duruma gelmişti. Sezaryen oldum daha dikişlerim iyileşmedi korkuyorum.
_biranneadayi Bebissever Geçen hafta doktora sordum spiral öneririm ama o da bebek olmasını önlemiyor sadece döllenen yumurta varsa onu öldürüyor, yani yine de riskli demişti.
prenses34_ Bebissever bence değil spinal Le hamşle kalanı çok duydum garantisi yok onun yerine deri altı implant öneriliyor
Yazmelegi_ _biranneadayi evet o şekilde yaptik. Etrafımda spiralle hamile kalan,hapla hamile kalan, sadece prezervatif kullanıp hamile kalan duyunca böyle denedik mecbur 🙃
_biranneadayi bcnr8 canım benim evet kötü olmuş ya. İnşallah bi şey olmaz sütün de artar kesilmez ❤️❤️ üzülme öyle hemen bi seferden olmaz heralde.
Deniz12- Bnm bebeğim 3aylikken hamile kaldım. Süt koruyor denilse de bnde tutmadı. Korunma yöntemleri net sonuç vermiyor.
Selma2412- _biranneadayi stres çok kötü etkiler ama canım İnan aklını oraya verdikçe daha çok kendine çekmiş oluyorsun