Flowerelif240824  kızlar bakar mısınız sizce var mı hamilelik
3melekannesiyim Flowerelif240824 benmde böyleydi daha çok yeni bu şekilde çıktığında beta 168 çıkmıştı
prenses34_ Flowerelif240824 silik çıkmış Bnmde erken gebelikte böyle çıkmıştı şimdi 11+1 haftalık olduk 🥰 kan verin bence var ama çok yeni
Flowerelif240824 3melekannesiyim adet günüme dediğim gibi 6 gün var eminde olamadım bir kaç gündür çok yorgunluk var üstümde acaba diyip yaptım hadi inşallah
Flowerelif240824 Yaaaa gerçekten mi inşallah hamileyimdir var gibide yok gibide emin olamadım danışmak istedim kızlar
Flowerelif240824 Ebebeg  şuan böyle olmuş canım belirginleşmiş ben yarın tekrar yapayım bari test
prenses34_ Flowerelif240824 bence 1 hafta bekleyin çünkü daha çok yeni keseyi ve kalp atışını duyamayabilirainiz onun için Dr a sıra alın 1 hafa sonraya 😊
demirrleydi_ Flowerelif240824 var ama daha çok yeni🥰 bende böyle öğrendim 3 haftalıktı o zaman şimdi 23 haftalık olduk 🥰
Flowerelif240824 demirrleydi_ ayyy hadiii inşallah erken gebelik testi mi yapsam ki tekrar ne diyorsunuz
demirrleydi_ Flowerelif240824 olabilir ben bir hafta bekleyip tekrar test yapmıştım daha koyu çıkmıştı hatta ilk testi bulabilirsem atayım ama için rahat etsin istiyosan erken gebelik testi yap yada daha iyisi kan ver