Ben de 5+1 deyim. Çok hafif kaşık ağrım var. Ve dünden beri bel ağrısı başladı. Çok şiddetli değil ama sürekli belim ağrıyor. Bugün doktor olabilir dedi ama ben de biraz endişe ediyorum. Bir dahaki kontrolüm cuma günü ama geçmezse birkaç güne acile gitsem mi diye düşünüyorum